ПІДТРИМКА ГОТОВНОСТІ ТА ВЗАЄМОДОПОМОГА, ОРІЄНТОВАНА НА ВЕЛИКІ ПРОМИСЛОВІ ОПЕРАЦІЇ ТА УСТАНОВКИ
МІСТА З НУЛЬОВИМ ЗАБРУДНЕННЯМ
ПЛАНИ УПРАВЛІННЯ МОБІЛЬНІСТЮ ТА ЗМІНАМИ ПОВЕДІНКИ
Очікуваний результат
Очікується, що проекти сприятимуть досягненню всіх наступних результатів:
- Краще розуміння умов схем і мотивації користувачів, що веде до впровадження схем управління міською мобільністю, включаючи визначення важелів, а також викликів і бар’єрів, які перешкоджають їх швидкому та широкому тиражуванню та поширенню;
- Покращене суспільство прийняття (наприклад, виміряне фактичним використанням) схем управління мобільністю відповідними категоріями організацій «пунктів призначення» та їх користувачами: наприклад, школами, університетами, лікарнями та іншими медичними закладами, секторами туризму та дозвілля, торговими центрами, приватними компаніями;
- Перехід до засобів мобільності з низьким і нульовим рівнем викидів, таких як активна мобільність (наприклад, ходьба та їзда на велосипеді), громадський транспорт, спільні послуги мобільності або мікромобільність, а також зменшення використання моторизованих транспортних засобів, зокрема транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння (наприклад, через зони з низьким рівнем викидів);
- Більш широке визнання та використання інтелектуальної та двонаправленої зарядки електромобілів, щоб зменшити потребу в інвестиціях у розширення розподільної мережі через збільшення кількості електромобілів, що використовуються в містах, а також сприяти мобільності з нульовими викидами на місцевому рівні. міста за допомогою електромобільних засобів, включаючи громадський транспорт;
- Інструкції та рекомендації для національних, регіональних і місцевих органів влади, інституцій ЄС, державних і приватних організацій, які представляють переваги схем управління мобільністю та те, як відповідні політичні важелі та правила сприяють зміні поведінки подорожуючих і підтримують вибір сталої мобільності різними користувачами схем управління мобільністю.
Сфера застосування
Перехід до декарбонізованої транспортної системи вважається складним порівняно з іншими секторами економіки. Досягнення декарбонізації міської мобільності може включати різноманітні політичні та технологічні заходи та рішення. Однак одних тільки технологічних інновацій недостатньо для створення декарбонізованої міської транспортної системи. Вони повинні доповнюватися заходами, спрямованими на зміни, які спрямовані на моделі подорожей і викликають зміни в щоденній мобільності.
Плани управління міською мобільністю розробляються громадськими організаціями (місцевими та регіональними органами влади) і приватними (компаніями, організаціями та установами) для сприяння сталому міському транспорту, як зазначено в Рамковій програмі міської мобільності для досягнення клімату нейтралітет, зменшити затори, викиди забруднювачів повітря, шум та інші шкідливі наслідки надмірної залежності від транспорту на основі викопного палива.
У контексті консультацій щодо підготовки нової Рамкової програми міської мобільності була висловлена підтримка планів управління мобільністю, причому більшість респондентів висловилися за прийняття цих планів «напрямками подорожі», такими як організатори великих заходів, компанії з понад 200 співробітниками, університети, торгові центри/роздрібні торговельні зони, початкові та середні школи, а також лікарні.
Однак неясно, скільки існує схем управління мобільністю. Коли вони існують, здається, цільові користувачі їх не завжди сприймають повністю. Як наслідок, вони не призводять до бажаної зміни поведінки, що призводить до переходу до вибору сталої мобільності. Таким чином, проекти повинні визначити та усунути конкретні вузькі місця та бар’єри, які перешкоджають застосуванню схем управління стійкою мобільністю в ЄС, і запропонувати рішення, які можуть призвести до бажаної зміни поведінки громадян, спрямованої на більш стійкий та декарбонізований міський транспорт з усіма пов’язаними з ним коопераціями. – переваги з огляду на декарбонізацію транспортного сектору відповідно до Європейської зеленої угоди.
Тісно пов’язаною проблемою є впровадження електромобільності, яка потребує збільшення чистої електроенергії та пов’язаної з нею інфраструктури, зокрема розподільних мереж у містах. Важливо просувати рішення від автомобіля до мережі, щоб зменшити потреби в інвестиціях у розширення розподільної мережі. У зв’язку з цим зміна поведінки є ключовою для того, щоб дозволити користувачам електромобілів брати участь у збалансуванні мережі за допомогою інтелектуальної та двонаправленої зарядки.
Метою цієї теми є дослідження, аналіз та оцінка ефективності схем управління мобільністю (що впливає на зміну поведінки, попит на подорожі та пропозицію подорожей) у створенні декарбонізованої та енергоефективної системи міської мобільності. З цією метою проекти повинні:
- Проаналізуйте існуючі дослідження, проаналізуйте структуровано та надайте огляд схем управління мобільністю в європейській міській зоні як у державній, так і в приватній сферах, які спрямовані на збільшення використання інфраструктури стійких видів транспорту;
- Визначити, проаналізувати та оцінити важелі, а також перешкоди для впровадження схем управління мобільністю для найважливіших цільових груп;
- Спільне проектування та залучення організацій, які пропонують схеми мобільності, виявлення та оцінка потенційних рішень, пов’язаних з поведінкою, щодо тих перешкод, які забезпечують успішне впровадження систем управління мобільністю. Ці рішення повинні розрізняти конкретні цільові групи, зокрема студентів, працівників, клієнтів і пацієнтів відповідних категорій організацій: шкіл, університетів, лікарень та інших закладів охорони здоров’я, секторів туризму та дозвілля, торгових центрів, приватних компаній, які проживають у містах Європи, приміські та сільські райони. Визначте групи користувачів, які більш мотивовані змінити свою поведінку та готові діяти як лідери, що призведе до більш швидкого впровадження;
- Запропонувати рекомендації, які підтримують і стимулюють сприйняття вибору стійкої мобільності організаціями та користувачами;
- Запропонуйте рекомендації для підтримки використання інтелектуальної та двонаправленої підзарядки для електромобілів та відповідних схем управління попитом у містах, щоб забезпечити участь електромобілів (EV) у ринках електроенергії як активних споживачів, які можуть повертати електроенергію, що зберігається в батареях EV, до електромережі. у години пік, щоб допомогти збалансувати зростаючий попит на електроенергію (таким чином уникаючи необхідності інвестицій в мережі);
- Створити стимули для просування схем електронної мобільності на основі відновлюваних джерел енергії, зокрема інтелектуальної та двонаправленої зарядки в містах, щоб зменшити залежність від викопного палива, в тому числі за допомогою схем підтримки та підвищення обізнаності;
- Заохочуйте нову поведінку щодо мобільності за допомогою маркетингових, інформаційних кампаній та кампаній з підвищення обізнаності.
Ця тема вимагає ефективного внеску соціальних і гуманітарних дисциплін (SSH) і залучення експертів SSH, установ, а також включення відповідного досвіду SSH, щоб отримати значущі та значні ефекти, посилюючи суспільний вплив відповідної дослідницької діяльності. . Принаймні половина з чотирьох міст має бути серед 112 міст, відібраних для Місії ЄС щодо кліматично нейтральних і розумних міст.